Ruimte en werkplek reservering systemen
Reserveer ruimtes eenvoudig
Maak kennis met Humly, de nieuwste oplossing voor ruimte- en werkplekreservering! Dit veelzijdige systeem is ontworpen om kantoren en werkplekken te optimaliseren. Met functies zoals Room Booking, Wayfinding en Desk Booking, beheerd via één overzichtelijk dashboard – het Humly Control Panel – biedt Humly organisaties de tools voor efficiëntere vergaderingen en verbeterde interacties op de werkvloer. Dit verhoogt niet alleen de productiviteit, maar ook de tevredenheid van medewerkers.
Onze ruimte en werkplek reservering systemen
De Humly Room Display is de ideale interactieve display voor vergader- en werkruimtes. Medewerkers kunnen eenvoudig zien wie de ruimte gereserveerd heeft en voor hoe lang. Het scherm helpt bij het vinden van de juiste ruimte en toont meteen de beschikbaarheid voor huidige en toekomstige vergaderingen. Dit voorkomt dat lopende meetings worden verstoord en maakt reserveren kinderlijk eenvoudig.
Met Humly Reservations beheer je al je vergaderruimtes in één overzicht. Zie direct welke ruimtes beschikbaar zijn, welke voorzieningen aanwezig zijn (bijv. videoconferencing of airco), en het aantal personen waarvoor de ruimte geschikt is. Naast interne medewerkers kunnen ook gastgebruikers ruimtes reserveren, zelfs als zij een ander domein hebben. Dit maakt Humly ideaal voor samenwerking met externe partners.
Humly Wayfinding
Humly Wayfinding is een gratis tool die bij Humly Reservations wordt geleverd en biedt een gebruiksvriendelijke navigatie in gebouwen. Van kleine kantoren tot grote multinationals met meerdere verdiepingen en gebouwen, Wayfinding helpt medewerkers en bezoekers snel de juiste ruimte te vinden. Op het scherm zien gebruikers een logische route met verdieping, richting en beschikbare vergaderruimtes. Alle meetings worden chronologisch weergegeven, zodat gebruikers altijd precies weten waar en wanneer de volgende bijeenkomst is – net zoals bij navigatie in een auto.
Humly Wayfinding is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen via het Humly Control Panel. Het systeem werkt op elk scherm met een webbrowser en kan informatie tonen zoals het onderwerp en de organisator van de vergadering, de naam van de ruimte, gebouw- en verdiepinginformatie, en zelfs uw bedrijfslogo of een welkomstbericht.
Ontdek de flexibiliteit en efficiëntie van Humly en maak uw kantoor nog productiever!
Naadloze integratie met MS Teams
Met Humly Reservations kunnen organisaties gasten met verschillende e-maildomeinen uitnodigen voor vergaderingen en gezamenlijke ruimtes, zoals co-working spaces en parkeerplekken. Door integratie met Office 365 en andere platforms is het mogelijk om externe gebruikers te laten deelnemen aan uw werkomgeving, zelfs als zij een ander domein hebben dan uw organisatie.
Onze vernieuwde Showroom:
Natuurlijk begrijpen wij als geen ander dat je graag de oplossingen even wil zien of een demonstratie wilt hebben van de door ons aangeboden roombooking- en reserveringsystemen. Neem contact met ons op, dan maken we een afspraak om je te ontvangen in onze showroom.